KO Developers

Go Back   KO Developers > Mini KO Forum (Yardım & İstek) > Genel Yardım > Çözülen Konular


Çözülen Konular Forum üyelerimiz tarafından çözüme kavuşturulmuş konular.


Beğeni Geçmişi7Beğeniler

 
LinkBack Seçenekler Stil
Okunmamış 22 Kasım 2017, 21:33   #1 (permalink)
Bağımlı Üye

vestside - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)


Üyelik tarihi: 11 Kasım 2017
Bulunduğu yer: Istanbul
Mesajlar: 285[+]
Kredi Bakiyeniz: 8.711
Ettiği teşekkür sayısı: 165
49 Mesaja 80 Kez Teşekkür Aldı

Standart CZ monument sorunu

Merhaba üstadlar CZ monument kesilince yukarıdan yazı geçmiyor ve kesen ırk kestikce tekrar kesebiliyor. kesen IRK a geçmiyor yani ne yapabilirim

simdiden teşekkürler.

__________________
вozαr мı ѕαɴdıɴ αcılαr ?

İmzalardaki resim ve linkleri görebilmeniz için mesaj sayınız 10 veya daha fazla olmalı. Şu anda 0 mesajınız var.
vestside isimli Üye şuanda  online konumundadır  
Okunmamış 22 Kasım 2017, 21:48   #2 (permalink)
while (true) { printf("f*ck this life!"); }

Mewtwo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)


Üyelik tarihi: 02 Temmuz 2017
Bulunduğu yer: Eskişehir
Mesajlar: 1.042[+]
Ettiği teşekkür sayısı: 40
351 Mesaja 1.081 Kez Teşekkür Aldı
Kullanıcı Envanteri Server Tanıtımı Alt Forum (Aylık)Sabit Konu (Haftalık)Kişisel Rütbe (kalıcı)Sabit Konu (Aylık)Görünmezlik (kalıcı)

Standart Cevap: CZ monument sorunu

CPP Kod:
  1. void CNpc::OnDeathProcess(Unit * pKiller)

fonksiyonu içerisinde aşağıdaki kontrol yok ise ekleyeceksin.

CPP Kod:
  1. if (!m_bMonster)
  2.     {
  3.         switch (m_tNpcType)
  4.         {
  5.         case NPC_BIFROST_MONUMENT:
  6.             bUser->BifrostProcess(bUser);
  7.             break;
  8.         case NPC_PVP_MONUMENT:
  9.             PVPMonumentProcess(bUser);
  10.             break;
  11.         case NPC_CZ_MONUMENT:
  12.             CZMonumentProcess(bUser);
  13.             break;
  14.         case NPC_BORDER_MONUMENT:
  15.             BorderMonumentProcess(bUser);
  16.             break;
  17.         case NPC_BATTLE_MONUMENT:
  18.             BattleMonumentProcess(bUser);
  19.             break;
  20.         case NPC_HUMAN_MONUMENT:
  21.             NationMonumentProcess(bUser);
  22.             break;
  23.         case NPC_KARUS_MONUMENT:
  24.             NationMonumentProcess(bUser);
  25.             break;
  26.         case NPC_DESTROYED_ARTIFACT:
  27.             bUser->CastleSiegeWarProcess(bUser);
  28.             break;
  29.         }
  30.     }

Daha sonra aşağıdaki fonksiyon yok ise ekleyeceksin.

CPP Kod:
  1. void CNpc::CZMonumentProcess(CUser *pUser)
  2. {
  3.     if (pUser == nullptr)
  4.         return;
  5.  
  6.     std::string sKillMonu;
  7.     std::string sRecoMonu;
  8.  
  9.     sKillMonu = string_format("%s has destroyed the %s at Ronark Land!",pUser->GetName().c_str(),GetName().c_str());
  10.     sRecoMonu = string_format("%s has recovered the %s at Ronark Land!",pUser->GetName().c_str(),GetName().c_str());
  11.  
  12.     s_pGameMain->NpcUpdate(GetProtoID(), m_bMonster, pUser->GetNation());
  13.  
  14.     if (pUser->GetNation() == E_NATION::E_NATION_KARUS)
  15.     {
  16.         if (GetSpid() == 30092)
  17.         {
  18.             s_pGameMain->SendAnnouncement(sKillMonu.c_str());
  19.             pUser->GiveItem(BLUE_TREASURE_CHEST,1);
  20.             pUser->SendLoyaltyChange(150);
  21.         }
  22.         else
  23.         {
  24.             s_pGameMain->SendAnnouncement(sRecoMonu.c_str());
  25.         }
  26.     }
  27.     else
  28.     {
  29.         if (GetSpid() == 30091)
  30.         {
  31.             s_pGameMain->SendAnnouncement(sKillMonu.c_str());
  32.             pUser->GiveItem(BLUE_TREASURE_CHEST,1);
  33.             pUser->SendLoyaltyChange(150);
  34.         }
  35.         else
  36.         {
  37.             s_pGameMain->SendAnnouncement(sRecoMonu.c_str());
  38.         }
  39.     }
  40. }
xterme, vestside and Mamico like this.

__________________

İmzalardaki resim ve linkleri görebilmeniz için mesaj sayınız 10 veya daha fazla olmalı. Şu anda 0 mesajınız var.
Mewtwo isimli Üye şuanda  online konumundadır  
Mewtwo Üyemize Teşekkür Eden 3 Üyemiz:
Mamico (22 Kasım 2017), vestside (22 Kasım 2017), xterme (22 Kasım 2017)
Okunmamış 22 Kasım 2017, 21:51   #3 (permalink)
Yeni Üye

Mamico - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)


Üyelik tarihi: 19 Kasım 2017
Mesajlar: 29[+]
Kredi Bakiyeniz: 1.348
Ettiği teşekkür sayısı: 24
2 Mesaja 2 Kez Teşekkür Aldı

Standart Cevap: CZ monument sorunu

Alıntı:
OzkanOzdemir Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
CPP Kod:
  1. void CNpc::OnDeathProcess(Unit * pKiller)

fonksiyonu içerisinde aşağıdaki kontrol yok ise ekleyeceksin.

CPP Kod:
  1. if (!m_bMonster)
  2.     {
  3.         switch (m_tNpcType)
  4.         {
  5.         case NPC_BIFROST_MONUMENT:
  6.             bUser->BifrostProcess(bUser);
  7.             break;
  8.         case NPC_PVP_MONUMENT:
  9.             PVPMonumentProcess(bUser);
  10.             break;
  11.         case NPC_CZ_MONUMENT:
  12.             CZMonumentProcess(bUser);
  13.             break;
  14.         case NPC_BORDER_MONUMENT:
  15.             BorderMonumentProcess(bUser);
  16.             break;
  17.         case NPC_BATTLE_MONUMENT:
  18.             BattleMonumentProcess(bUser);
  19.             break;
  20.         case NPC_HUMAN_MONUMENT:
  21.             NationMonumentProcess(bUser);
  22.             break;
  23.         case NPC_KARUS_MONUMENT:
  24.             NationMonumentProcess(bUser);
  25.             break;
  26.         case NPC_DESTROYED_ARTIFACT:
  27.             bUser->CastleSiegeWarProcess(bUser);
  28.             break;
  29.         }
  30.     }

Daha sonra aşağıdaki fonksiyon yok ise ekleyeceksin.

CPP Kod:
  1. void CNpc::CZMonumentProcess(CUser *pUser)
  2. {
  3.     if (pUser == nullptr)
  4.         return;
  5.  
  6.     std::string sKillMonu;
  7.     std::string sRecoMonu;
  8.  
  9.     sKillMonu = string_format("%s has destroyed the %s at Ronark Land!",pUser->GetName().c_str(),GetName().c_str());
  10.     sRecoMonu = string_format("%s has recovered the %s at Ronark Land!",pUser->GetName().c_str(),GetName().c_str());
  11.  
  12.     s_pGameMain->NpcUpdate(GetProtoID(), m_bMonster, pUser->GetNation());
  13.  
  14.     if (pUser->GetNation() == E_NATION::E_NATION_KARUS)
  15.     {
  16.         if (GetSpid() == 30092)
  17.         {
  18.             s_pGameMain->SendAnnouncement(sKillMonu.c_str());
  19.             pUser->GiveItem(BLUE_TREASURE_CHEST,1);
  20.             pUser->SendLoyaltyChange(150);
  21.         }
  22.         else
  23.         {
  24.             s_pGameMain->SendAnnouncement(sRecoMonu.c_str());
  25.         }
  26.     }
  27.     else
  28.     {
  29.         if (GetSpid() == 30091)
  30.         {
  31.             s_pGameMain->SendAnnouncement(sKillMonu.c_str());
  32.             pUser->GiveItem(BLUE_TREASURE_CHEST,1);
  33.             pUser->SendLoyaltyChange(150);
  34.         }
  35.         else
  36.         {
  37.             s_pGameMain->SendAnnouncement(sRecoMonu.c_str());
  38.         }
  39.     }
  40. }
teşekkurler aynı hatayla bende boğuşuyordum
Mamico isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Okunmamış 22 Kasım 2017, 21:53   #4 (permalink)
Bağımlı Üye

vestside - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)


Üyelik tarihi: 11 Kasım 2017
Bulunduğu yer: Istanbul
Mesajlar: 285[+]
Kredi Bakiyeniz: 8.711
Ettiği teşekkür sayısı: 165
49 Mesaja 80 Kez Teşekkür Aldı

Standart Cevap: CZ monument sorunu

Teşekkür ederim
-- mesaja ek olarak --
üstad bu kodlar bende var sourcede ekli evet buna rağmen atak yapmama sorunu var.

__________________
вozαr мı ѕαɴdıɴ αcılαr ?

İmzalardaki resim ve linkleri görebilmeniz için mesaj sayınız 10 veya daha fazla olmalı. Şu anda 0 mesajınız var.
vestside isimli Üye şuanda  online konumundadır  
Okunmamış 22 Kasım 2017, 22:08   #5 (permalink)
while (true) { printf("f*ck this life!"); }

Mewtwo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)


Üyelik tarihi: 02 Temmuz 2017
Bulunduğu yer: Eskişehir
Mesajlar: 1.042[+]
Ettiği teşekkür sayısı: 40
351 Mesaja 1.081 Kez Teşekkür Aldı
Kullanıcı Envanteri Server Tanıtımı Alt Forum (Aylık)Sabit Konu (Haftalık)Kişisel Rütbe (kalıcı)Sabit Konu (Aylık)Görünmezlik (kalıcı)

Standart Cevap: CZ monument sorunu

Alıntı:
vestside Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Teşekkür ederim
-- mesaja ek olarak --
üstad bu kodlar bende var sourcede ekli evet buna rağmen atak yapmama sorunu var.
Böyle durumlarda görsel ekleyin ki tam ne demek istediğinizi anlayalım.

__________________

İmzalardaki resim ve linkleri görebilmeniz için mesaj sayınız 10 veya daha fazla olmalı. Şu anda 0 mesajınız var.
Mewtwo isimli Üye şuanda  online konumundadır  
Okunmamış 22 Kasım 2017, 22:38   #6 (permalink)
Bağımlı Üye

vestside - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)


Üyelik tarihi: 11 Kasım 2017
Bulunduğu yer: Istanbul
Mesajlar: 285[+]
Kredi Bakiyeniz: 8.711
Ettiği teşekkür sayısı: 165
49 Mesaja 80 Kez Teşekkür Aldı

Standart Cevap: CZ monument sorunu

bu keserken üstad

buda kestikten sonra..

__________________
вozαr мı ѕαɴdıɴ αcılαr ?

İmzalardaki resim ve linkleri görebilmeniz için mesaj sayınız 10 veya daha fazla olmalı. Şu anda 0 mesajınız var.
vestside isimli Üye şuanda  online konumundadır  
Okunmamış 22 Kasım 2017, 22:44   #7 (permalink)
while (true) { printf("f*ck this life!"); }

Mewtwo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)


Üyelik tarihi: 02 Temmuz 2017
Bulunduğu yer: Eskişehir
Mesajlar: 1.042[+]
Ettiği teşekkür sayısı: 40
351 Mesaja 1.081 Kez Teşekkür Aldı
Kullanıcı Envanteri Server Tanıtımı Alt Forum (Aylık)Sabit Konu (Haftalık)Kişisel Rütbe (kalıcı)Sabit Konu (Aylık)Görünmezlik (kalıcı)

Standart Cevap: CZ monument sorunu

Alıntı:
vestside Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
bu keserken üstad

buda kestikten sonra..
Olması gereken bu zaten sen ne istiyorsun ki?
Monument öldükten sonra NpcUpdate ile öldüren kişinin ırkına geçer böylelikle aynı ırk bir daha kesemez.

Daha iyi anlaman için Karus ırkı monumenti keserse karus ırkı monumente attack yapamaz. Elmorad ırkı keserse elmorad ırkı attack yapamaz ama karşı ırk yapabilir.

__________________

İmzalardaki resim ve linkleri görebilmeniz için mesaj sayınız 10 veya daha fazla olmalı. Şu anda 0 mesajınız var.
Mewtwo isimli Üye şuanda  online konumundadır  
Okunmamış 22 Kasım 2017, 22:47   #8 (permalink)
Bağımlı Üye

vestside - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)


Üyelik tarihi: 11 Kasım 2017
Bulunduğu yer: Istanbul
Mesajlar: 285[+]
Kredi Bakiyeniz: 8.711
Ettiği teşekkür sayısı: 165
49 Mesaja 80 Kez Teşekkür Aldı

Standart Cevap: CZ monument sorunu

işte ustad sorun burada mesela KARUS kestiği zaman KARUS ırkı tekrar atak yapabiliyor.
KARUS kestiği zaman yukarıdan yazı geçmiyor yani sürekli kesebiliyor her iki ırk ta

__________________
вozαr мı ѕαɴdıɴ αcılαr ?

İmzalardaki resim ve linkleri görebilmeniz için mesaj sayınız 10 veya daha fazla olmalı. Şu anda 0 mesajınız var.
vestside isimli Üye şuanda  online konumundadır  
Okunmamış 22 Kasım 2017, 22:56   #9 (permalink)
while (true) { printf("f*ck this life!"); }

Mewtwo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)


Üyelik tarihi: 02 Temmuz 2017
Bulunduğu yer: Eskişehir
Mesajlar: 1.042[+]
Ettiği teşekkür sayısı: 40
351 Mesaja 1.081 Kez Teşekkür Aldı
Kullanıcı Envanteri Server Tanıtımı Alt Forum (Aylık)Sabit Konu (Haftalık)Kişisel Rütbe (kalıcı)Sabit Konu (Aylık)Görünmezlik (kalıcı)

Standart Cevap: CZ monument sorunu

Alıntı:
vestside Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
işte ustad sorun burada mesela KARUS kestiği zaman KARUS ırkı tekrar atak yapabiliyor.
KARUS kestiği zaman yukarıdan yazı geçmiyor yani sürekli kesebiliyor her iki ırk ta
Başta diyorsun ki attack yapılmıyor şimdi de bir daha kestiğinde bir daha kesiliyor bir dediğin bir dediğini tutmuyor.
  • Monument monster olarak eklenmiş olabilir database içerisinden kontrol et.
  • Monumentin NpcType bölümünü kontrol et switch case içerisindeki type ile aynı olması gerekiyor. Şuan bendeki dosyalarda 220 yapmışlar.
vestside bunu beğendi

__________________

İmzalardaki resim ve linkleri görebilmeniz için mesaj sayınız 10 veya daha fazla olmalı. Şu anda 0 mesajınız var.
Mewtwo isimli Üye şuanda  online konumundadır  
Mewtwo Üyemize Teşekkür Edenler:
vestside (22 Kasım 2017)
Okunmamış 22 Kasım 2017, 23:02   #10 (permalink)
Bağımlı Üye

vestside - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)


Üyelik tarihi: 11 Kasım 2017
Bulunduğu yer: Istanbul
Mesajlar: 285[+]
Kredi Bakiyeniz: 8.711
Ettiği teşekkür sayısı: 165
49 Mesaja 80 Kez Teşekkür Aldı

Standart Cevap: CZ monument sorunu

üstad o yukarda bahsettiklerinden switch case olayını anlamadım yalnız benim Sourcedeki kodlar şu şekilde..


void CNpc::CZMonumentProcess(CUser *pUser)
{
if (pUser == nullptr)
return;

std::string sKillMonu;
std::string sRecoMonu;

sKillMonu = string_format("%s has destroyed the %s at Ronark Land!",pUser->GetName().c_str(),GetName().c_str());
sRecoMonu = string_format("%s has recovered the %s at Ronark Land!",pUser->GetName().c_str(),GetName().c_str());

g_pMain->NpcUpdate(GetProtoID(), m_bMonster, pUser->GetNation());

if (pUser->GetNation() == KARUS)
{
if (GetSpid() == 30092)
{
g_pMain->SendAnnouncement(sKillMonu.c_str());
pUser->GiveItem(BLUE_TREASURE_CHEST,1);
pUser->SendLoyaltyChange(150);
}
else
{
g_pMain->SendAnnouncement(sRecoMonu.c_str());
}
}
else
{
if (GetSpid() == 30091)
{
g_pMain->SendAnnouncement(sKillMonu.c_str());
pUser->GiveItem(BLUE_TREASURE_CHEST,1);
pUser->SendLoyaltyChange(150);
}
else
{
g_pMain->SendAnnouncement(sRecoMonu.c_str());
}
}
}

__________________
вozαr мı ѕαɴdıɴ αcılαr ?

İmzalardaki resim ve linkleri görebilmeniz için mesaj sayınız 10 veya daha fazla olmalı. Şu anda 0 mesajınız var.
vestside isimli Üye şuanda  online konumundadır  
 


Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 
Seçenekler
Stil

Geçerli forum için yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevaplar Son Mesaj
Database 1298 bifrost monument proglemi!!! AVCIKURT Genel Yardım 5 15 Kasım 2017 00:18
Skill Açma Sorunu ve Ronark Monument aliemre123 Çözülen Konular 18 02 Ekim 2017 04:29
Ronark Land Monument ısmı gorunmesı hk byxox Çözülen Konular 11 09 Eylül 2017 09:25


Forum Site Hakkında
vBulletin® tarafından desteklenmektedir Versiyon 3.8.4
Telif hakkı ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.

Sitemizdeki içerikler kopyalanmaya karşı DMCA ile korunmaktadır. DMCA.com Protection Status
İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden biri olan kodevelopers.com Forum Adresimizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. kodevelopers.com hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler için admin@kodevelopers.com Mail adresimiz üzerinden iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde kodevelopers.com yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacak ve Avukatımız size dönüş yapacaktır.
© 2017 KO Developers ( by NERONLINEWORLD 2011/2013 )
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181

Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.0