KO Developers

Go Back   KO Developers > Mini KO Forum (Yardım & İstek) > Genel Yardım > Çözülen Konular


Çözülen Konular Forum üyelerimiz tarafından çözüme kavuşturulmuş konular.


 
LinkBack Seçenekler Stil
Okunmamış 06 Kasım 2017, 12:16   #1 (permalink)
Bağımlı Üye

byxox - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)


Üyelik tarihi: 19 Ağustos 2017
Bulunduğu yer: Ankara
Mesajlar: 432[+]
Kredi Bakiyeniz: 14.360
Ettiği teşekkür sayısı: 133
39 Mesaja 60 Kez Teşekkür Aldı

Standart BDW userlerin girememesi hk

merhabalar

gm char bdw tıkladıgıda içeriye çekıyor fakat user ile tıklagıdımda resımdekıler gelıyor fakat charı bdw ye almıyor yardımcı olabılırmısınız

Teşekkurler

[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]
byxox isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Okunmamış 06 Kasım 2017, 12:46   #2 (permalink)
Çalışkan Üye

infiltrate - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)


Üyelik tarihi: 08 Eylül 2017
Bulunduğu yer: Istanbul
Mesajlar: 182[+]
Kredi Bakiyeniz: 7.942
Ettiği teşekkür sayısı: 89
18 Mesaja 32 Kez Teşekkür Aldı
Kullanıcı Envanteri İsim Değiştirme (kalıcı)

Standart Cevap: BDW userlerin girememesi hk

İnventory full hatası vermiş.Eğer inventory full değil ise;Join'e tıkladığında mı bu hatayı veriyor, yoksa süre bittikten sonra içeri çekerken mi veriyor?
infiltrate isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
infiltrate Üyemize Teşekkür Edenler:
byxox (06 Kasım 2017)
Okunmamış 06 Kasım 2017, 12:54   #3 (permalink)
Bağımlı Üye

byxox - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)


Üyelik tarihi: 19 Ağustos 2017
Bulunduğu yer: Ankara
Mesajlar: 432[+]
Kredi Bakiyeniz: 14.360
Ettiği teşekkür sayısı: 133
39 Mesaja 60 Kez Teşekkür Aldı

Standart Cevap: BDW userlerin girememesi hk

Alıntı:
Tardu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
İnventory full hatası vermiş.Eğer inventory full değil ise;Join'e tıkladığında mı bu hatayı veriyor, yoksa süre bittikten sonra içeri çekerken mi veriyor?
Dostum

önce bdw yazısı gelıyor joın e basıyorum problem yok

10 dakıka sure başlıyor ve bitiyor tam içeriye alacagı zaman eger tıklagıdım char GM ise aynı yazılar yıne gelıyor ama bdw harıtasında doğuyorum

10 dakika süre sonunda tam içeriye alacağı zaman eğer tıkladığım char normal user ise resımdekı yazılar gelıyor yıne fakat bdw haritasına çekmiyor.
byxox isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Okunmamış 06 Kasım 2017, 13:18   #4 (permalink)
Çalışkan Üye

infiltrate - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)


Üyelik tarihi: 08 Eylül 2017
Bulunduğu yer: Istanbul
Mesajlar: 182[+]
Kredi Bakiyeniz: 7.942
Ettiği teşekkür sayısı: 89
18 Mesaja 32 Kez Teşekkür Aldı
Kullanıcı Envanteri İsim Değiştirme (kalıcı)

Standart Cevap: BDW userlerin girememesi hk

Alıntı:
byxox Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Dostum

önce bdw yazısı gelıyor joın e basıyorum problem yok

10 dakıka sure başlıyor ve bitiyor tam içeriye alacagı zaman eger tıklagıdım char GM ise aynı yazılar yıne gelıyor ama bdw harıtasında doğuyorum

10 dakika süre sonunda tam içeriye alacağı zaman eğer tıkladığım char normal user ise resımdekı yazılar gelıyor yıne fakat bdw haritasına çekmiyor.
void CGameServerDlg::TempleEventTeleportUsers()
void CGameServerDlg::TerminitionTime(uint8 sNewZone, uint16 Time)

Bu iki fonksiyonu gönderirsen sanırım sorunu bulabiliriz
infiltrate isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
infiltrate Üyemize Teşekkür Edenler:
byxox (06 Kasım 2017)
Okunmamış 06 Kasım 2017, 14:17   #5 (permalink)
Bağımlı Üye

byxox - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)


Üyelik tarihi: 19 Ağustos 2017
Bulunduğu yer: Ankara
Mesajlar: 432[+]
Kredi Bakiyeniz: 14.360
Ettiği teşekkür sayısı: 133
39 Mesaja 60 Kez Teşekkür Aldı

Standart Cevap: BDW userlerin girememesi hk

Alıntı:
Tardu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
void CGameServerDlg::TempleEventTeleportUsers()
void CGameServerDlg::TerminitionTime(uint8 sNewZone, uint16 Time)

Bu iki fonksiyonu gönderirsen sanırım sorunu bulabiliriz

1. fonksyon :

Kod:
void CGameServerDlg::TempleEventTeleportUsers()
{
	switch (pTempleEvent.ActiveEvent)
	{
	case TEMPLE_EVENT_BORDER_DEFENCE_WAR:
		pTempleEvent.isAttackable = false;
		break;
	case TEMPLE_EVENT_CHAOS:
		pTempleEvent.isAttackable = false;
		break;
	case TEMPLE_EVENT_JURAD_MOUNTAIN:
		pTempleEvent.isAttackable = false;
		break;
	case TEMPLE_EVENT_UTC:
		pTempleEvent.isAttackable = false;
		break;
	}

	foreach_stlmap(itr, m_TempleEventUserArray)
	{
		CUser * pUser = GetUserPtr(itr->second->m_socketID);

		if (pUser == nullptr
			|| !pUser->isInGame())
			continue;

		//Evente Giren Userin Seekte Kalması.
		Packet result;
		pUser->PartyBBSDelete(result);

		if (pTempleEvent.ZoneID == ZONE_CHAOS_DUNGEON)
		{
			if (pUser->CheckExistItem(CHAOS_MAP, 1))
				pUser->RobItem(CHAOS_MAP, 1);

			pUser->ZoneChange(pTempleEvent.ZoneID, 0.0f, 0.0f); // Start position is random...
			TerminitionTime(ZONE_CHAOS_DUNGEON, 1201);
		}
		if (pTempleEvent.ZoneID == ZONE_JURAD_MOUNTAIN)
		{
			pUser->JuraidSpot = 0;
			pUser->ZoneChange(pTempleEvent.ZoneID, 0.0f, 0.0f);
			TerminitionTime(ZONE_JURAD_MOUNTAIN, 3001);
		}
		if (pTempleEvent.ZoneID == ZONE_BORDER_DEFENSE_WAR)
		{
			pUser->ZoneChange(pTempleEvent.ZoneID, 0.0f, 0.0f);
			TerminitionTime(ZONE_BORDER_DEFENSE_WAR, 1801);
		}
		if (pTempleEvent.ZoneID == ZONE_UNDER_THE_CASTLE)
		{
			pUser->ZoneChange(pTempleEvent.ZoneID, 0.0f, 0.0f);
			TerminitionTime(ZONE_UNDER_THE_CASTLE, 3601);
		}
	}
}
2.fonksyon

Kod:
void CGameServerDlg::TerminitionTime(uint8 sNewZone, uint16 Time)
{
	if (pTempleEvent.ActiveEvent == TEMPLE_EVENT_JURAD_MOUNTAIN)
	{
		Packet Inventory(WIZ_EVENT);
		Inventory << uint8(1); // Inventory Kontrol.
		Packet aresult(WIZ_SELECT_MSG);
		aresult << uint16(0) << uint8(7)
			<< uint32(0) << uint32(0)
			<< uint8(7) << uint16(0)
			<< uint8(0) << uint8(0x07)
			<< Time << uint16(0);

		Packet bresult(WIZ_BIFROST);
		bresult << uint8(0x05) << Time;

		Packet cresult(WIZ_EVENT);
		cresult << uint8(0x03) << uint32(0) << uint32(0) << uint32(0x05008504) << uint8(0);

		foreach_stlmap(itr, m_TempleEventUserArray)
		{
			CUser * pUser = GetUserPtr(itr->second->m_socketID);
			if (pUser == nullptr || !pUser->isInGame())
				continue;

			cresult << pUser->GetName();
		}
		cresult << uint32(0);

		foreach_stlmap_nolock(itr, m_TempleEventUserArray)
		{
			CUser * pUser = GetUserPtr(itr->second->m_socketID);
			if (pUser == nullptr || !pUser->isInGame())
				continue;

			pUser->Send(&Inventory);
			pUser->Send(&aresult);
			pUser->Send(&bresult);
			pUser->SendToRegion(&cresult, nullptr, pUser->GetEventRoom());
		}
	}
	else if (pTempleEvent.ActiveEvent == TEMPLE_EVENT_BORDER_DEFENCE_WAR)
	{
		Packet Inventory(WIZ_EVENT);
		Inventory << uint8(1); // Inventory Kontrol.

		Packet aresult(WIZ_SELECT_MSG);
		aresult << uint16(0) << uint8(7)
			<< uint32(0) << uint32(0)
			<< uint8(8) << uint16(0)
			<< uint8(0) << uint8(0x07)
			<< Time << uint16(0);

		Packet bresult(WIZ_BIFROST);
		bresult << uint8(0x05) << Time;

		Packet cresult(WIZ_EVENT);
		cresult << uint8(0x03) << uint32(0) << uint32(0) << uint32(0x05008504) << uint8(0);

		foreach_stlmap(itr, m_TempleEventUserArray)
		{
			CUser * pUser = GetUserPtr(itr->second->m_socketID);

			if (pUser == nullptr || !pUser->isInGame())
				continue;

			cresult << pUser->GetName();
		}
		cresult << uint32(0);

		foreach_stlmap_nolock(itr, m_TempleEventUserArray)
		{
			CUser * pUser = GetUserPtr(itr->second->m_socketID);

			if (pUser == nullptr || !pUser->isInGame())
				continue;

			pUser->Send(&Inventory);
			pUser->Send(&aresult);
			pUser->Send(&bresult);
			pUser->SendToRegion(&cresult, nullptr, pUser->GetEventRoom());
		}
	}
	else if (pTempleEvent.ActiveEvent == TEMPLE_EVENT_CHAOS)
	{
		Packet aresult(WIZ_SELECT_MSG);
		aresult << uint16(0) << uint8(7)
			<< uint32(0) << uint32(0)
			<< uint8(9) << uint16(0)
			<< uint8(0) << uint8(0x18)
			<< Time << uint16(0);

		Packet bresult(WIZ_BIFROST);
		bresult << uint8(0x05) << Time;

		foreach_stlmap(itr, m_TempleEventUserArray)
		{
			CUser * pUser = GetUserPtr(itr->second->m_socketID);

			if (pUser == nullptr || !pUser->isInGame())
				continue;

			pUser->Send(&aresult);
			pUser->Send(&bresult);
		}
	}
}
byxox isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Okunmamış 06 Kasım 2017, 14:23   #6 (permalink)
Çalışkan Üye

infiltrate - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)


Üyelik tarihi: 08 Eylül 2017
Bulunduğu yer: Istanbul
Mesajlar: 182[+]
Kredi Bakiyeniz: 7.942
Ettiği teşekkür sayısı: 89
18 Mesaja 32 Kez Teşekkür Aldı
Kullanıcı Envanteri İsim Değiştirme (kalıcı)

Standart Cevap: BDW userlerin girememesi hk

Alıntı:
byxox Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
1. fonksyon :

Kod:
void CGameServerDlg::TempleEventTeleportUsers()
{
	switch (pTempleEvent.ActiveEvent)
	{
	case TEMPLE_EVENT_BORDER_DEFENCE_WAR:
		pTempleEvent.isAttackable = false;
		break;
	case TEMPLE_EVENT_CHAOS:
		pTempleEvent.isAttackable = false;
		break;
	case TEMPLE_EVENT_JURAD_MOUNTAIN:
		pTempleEvent.isAttackable = false;
		break;
	case TEMPLE_EVENT_UTC:
		pTempleEvent.isAttackable = false;
		break;
	}

	foreach_stlmap(itr, m_TempleEventUserArray)
	{
		CUser * pUser = GetUserPtr(itr->second->m_socketID);

		if (pUser == nullptr
			|| !pUser->isInGame())
			continue;

		//Evente Giren Userin Seekte Kalması.
		Packet result;
		pUser->PartyBBSDelete(result);

		if (pTempleEvent.ZoneID == ZONE_CHAOS_DUNGEON)
		{
			if (pUser->CheckExistItem(CHAOS_MAP, 1))
				pUser->RobItem(CHAOS_MAP, 1);

			pUser->ZoneChange(pTempleEvent.ZoneID, 0.0f, 0.0f); // Start position is random...
			TerminitionTime(ZONE_CHAOS_DUNGEON, 1201);
		}
		if (pTempleEvent.ZoneID == ZONE_JURAD_MOUNTAIN)
		{
			pUser->JuraidSpot = 0;
			pUser->ZoneChange(pTempleEvent.ZoneID, 0.0f, 0.0f);
			TerminitionTime(ZONE_JURAD_MOUNTAIN, 3001);
		}
		if (pTempleEvent.ZoneID == ZONE_BORDER_DEFENSE_WAR)
		{
			pUser->ZoneChange(pTempleEvent.ZoneID, 0.0f, 0.0f);
			TerminitionTime(ZONE_BORDER_DEFENSE_WAR, 1801);
		}
		if (pTempleEvent.ZoneID == ZONE_UNDER_THE_CASTLE)
		{
			pUser->ZoneChange(pTempleEvent.ZoneID, 0.0f, 0.0f);
			TerminitionTime(ZONE_UNDER_THE_CASTLE, 3601);
		}
	}
}
2.fonksyon

Kod:
void CGameServerDlg::TerminitionTime(uint8 sNewZone, uint16 Time)
{
	if (pTempleEvent.ActiveEvent == TEMPLE_EVENT_JURAD_MOUNTAIN)
	{
		Packet Inventory(WIZ_EVENT);
		Inventory << uint8(1); // Inventory Kontrol.
		Packet aresult(WIZ_SELECT_MSG);
		aresult << uint16(0) << uint8(7)
			<< uint32(0) << uint32(0)
			<< uint8(7) << uint16(0)
			<< uint8(0) << uint8(0x07)
			<< Time << uint16(0);

		Packet bresult(WIZ_BIFROST);
		bresult << uint8(0x05) << Time;

		Packet cresult(WIZ_EVENT);
		cresult << uint8(0x03) << uint32(0) << uint32(0) << uint32(0x05008504) << uint8(0);

		foreach_stlmap(itr, m_TempleEventUserArray)
		{
			CUser * pUser = GetUserPtr(itr->second->m_socketID);
			if (pUser == nullptr || !pUser->isInGame())
				continue;

			cresult << pUser->GetName();
		}
		cresult << uint32(0);

		foreach_stlmap_nolock(itr, m_TempleEventUserArray)
		{
			CUser * pUser = GetUserPtr(itr->second->m_socketID);
			if (pUser == nullptr || !pUser->isInGame())
				continue;

			pUser->Send(&Inventory);
			pUser->Send(&aresult);
			pUser->Send(&bresult);
			pUser->SendToRegion(&cresult, nullptr, pUser->GetEventRoom());
		}
	}
	else if (pTempleEvent.ActiveEvent == TEMPLE_EVENT_BORDER_DEFENCE_WAR)
	{
		Packet Inventory(WIZ_EVENT);
		Inventory << uint8(1); // Inventory Kontrol.

		Packet aresult(WIZ_SELECT_MSG);
		aresult << uint16(0) << uint8(7)
			<< uint32(0) << uint32(0)
			<< uint8(8) << uint16(0)
			<< uint8(0) << uint8(0x07)
			<< Time << uint16(0);

		Packet bresult(WIZ_BIFROST);
		bresult << uint8(0x05) << Time;

		Packet cresult(WIZ_EVENT);
		cresult << uint8(0x03) << uint32(0) << uint32(0) << uint32(0x05008504) << uint8(0);

		foreach_stlmap(itr, m_TempleEventUserArray)
		{
			CUser * pUser = GetUserPtr(itr->second->m_socketID);

			if (pUser == nullptr || !pUser->isInGame())
				continue;

			cresult << pUser->GetName();
		}
		cresult << uint32(0);

		foreach_stlmap_nolock(itr, m_TempleEventUserArray)
		{
			CUser * pUser = GetUserPtr(itr->second->m_socketID);

			if (pUser == nullptr || !pUser->isInGame())
				continue;

			pUser->Send(&Inventory);
			pUser->Send(&aresult);
			pUser->Send(&bresult);
			pUser->SendToRegion(&cresult, nullptr, pUser->GetEventRoom());
		}
	}
	else if (pTempleEvent.ActiveEvent == TEMPLE_EVENT_CHAOS)
	{
		Packet aresult(WIZ_SELECT_MSG);
		aresult << uint16(0) << uint8(7)
			<< uint32(0) << uint32(0)
			<< uint8(9) << uint16(0)
			<< uint8(0) << uint8(0x18)
			<< Time << uint16(0);

		Packet bresult(WIZ_BIFROST);
		bresult << uint8(0x05) << Time;

		foreach_stlmap(itr, m_TempleEventUserArray)
		{
			CUser * pUser = GetUserPtr(itr->second->m_socketID);

			if (pUser == nullptr || !pUser->isInGame())
				continue;

			pUser->Send(&aresult);
			pUser->Send(&bresult);
		}
	}
}
Bir sıkıntı göremedim
infiltrate isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Okunmamış 06 Kasım 2017, 14:29   #7 (permalink)
Uzaklaştırılmış

Avatar Yok


Üyelik tarihi: 04 Temmuz 2017
Bulunduğu yer: İstanbul
Mesajlar: 1.038[+]
Kredi Bakiyeniz: 27.983
Ettiği teşekkür sayısı: 329
157 Mesaja 299 Kez Teşekkür Aldı

Standart Cevap: BDW userlerin girememesi hk

Alıntı:
byxox Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
1. fonksyon :

Kod:
void CGameServerDlg::TempleEventTeleportUsers()
{
	switch (pTempleEvent.ActiveEvent)
	{
	case TEMPLE_EVENT_BORDER_DEFENCE_WAR:
		pTempleEvent.isAttackable = false;
		break;
	case TEMPLE_EVENT_CHAOS:
		pTempleEvent.isAttackable = false;
		break;
	case TEMPLE_EVENT_JURAD_MOUNTAIN:
		pTempleEvent.isAttackable = false;
		break;
	case TEMPLE_EVENT_UTC:
		pTempleEvent.isAttackable = false;
		break;
	}

	foreach_stlmap(itr, m_TempleEventUserArray)
	{
		CUser * pUser = GetUserPtr(itr->second->m_socketID);

		if (pUser == nullptr
			|| !pUser->isInGame())
			continue;

		//Evente Giren Userin Seekte Kalması.
		Packet result;
		pUser->PartyBBSDelete(result);

		if (pTempleEvent.ZoneID == ZONE_CHAOS_DUNGEON)
		{
			if (pUser->CheckExistItem(CHAOS_MAP, 1))
				pUser->RobItem(CHAOS_MAP, 1);

			pUser->ZoneChange(pTempleEvent.ZoneID, 0.0f, 0.0f); // Start position is random...
			TerminitionTime(ZONE_CHAOS_DUNGEON, 1201);
		}
		if (pTempleEvent.ZoneID == ZONE_JURAD_MOUNTAIN)
		{
			pUser->JuraidSpot = 0;
			pUser->ZoneChange(pTempleEvent.ZoneID, 0.0f, 0.0f);
			TerminitionTime(ZONE_JURAD_MOUNTAIN, 3001);
		}
		if (pTempleEvent.ZoneID == ZONE_BORDER_DEFENSE_WAR)
		{
			pUser->ZoneChange(pTempleEvent.ZoneID, 0.0f, 0.0f);
			TerminitionTime(ZONE_BORDER_DEFENSE_WAR, 1801);
		}
		if (pTempleEvent.ZoneID == ZONE_UNDER_THE_CASTLE)
		{
			pUser->ZoneChange(pTempleEvent.ZoneID, 0.0f, 0.0f);
			TerminitionTime(ZONE_UNDER_THE_CASTLE, 3601);
		}
	}
}
2.fonksyon

Kod:
void CGameServerDlg::TerminitionTime(uint8 sNewZone, uint16 Time)
{
	if (pTempleEvent.ActiveEvent == TEMPLE_EVENT_JURAD_MOUNTAIN)
	{
		Packet Inventory(WIZ_EVENT);
		Inventory << uint8(1); // Inventory Kontrol.
		Packet aresult(WIZ_SELECT_MSG);
		aresult << uint16(0) << uint8(7)
			<< uint32(0) << uint32(0)
			<< uint8(7) << uint16(0)
			<< uint8(0) << uint8(0x07)
			<< Time << uint16(0);

		Packet bresult(WIZ_BIFROST);
		bresult << uint8(0x05) << Time;

		Packet cresult(WIZ_EVENT);
		cresult << uint8(0x03) << uint32(0) << uint32(0) << uint32(0x05008504) << uint8(0);

		foreach_stlmap(itr, m_TempleEventUserArray)
		{
			CUser * pUser = GetUserPtr(itr->second->m_socketID);
			if (pUser == nullptr || !pUser->isInGame())
				continue;

			cresult << pUser->GetName();
		}
		cresult << uint32(0);

		foreach_stlmap_nolock(itr, m_TempleEventUserArray)
		{
			CUser * pUser = GetUserPtr(itr->second->m_socketID);
			if (pUser == nullptr || !pUser->isInGame())
				continue;

			pUser->Send(&Inventory);
			pUser->Send(&aresult);
			pUser->Send(&bresult);
			pUser->SendToRegion(&cresult, nullptr, pUser->GetEventRoom());
		}
	}
	else if (pTempleEvent.ActiveEvent == TEMPLE_EVENT_BORDER_DEFENCE_WAR)
	{
		Packet Inventory(WIZ_EVENT);
		Inventory << uint8(1); // Inventory Kontrol.

		Packet aresult(WIZ_SELECT_MSG);
		aresult << uint16(0) << uint8(7)
			<< uint32(0) << uint32(0)
			<< uint8(8) << uint16(0)
			<< uint8(0) << uint8(0x07)
			<< Time << uint16(0);

		Packet bresult(WIZ_BIFROST);
		bresult << uint8(0x05) << Time;

		Packet cresult(WIZ_EVENT);
		cresult << uint8(0x03) << uint32(0) << uint32(0) << uint32(0x05008504) << uint8(0);

		foreach_stlmap(itr, m_TempleEventUserArray)
		{
			CUser * pUser = GetUserPtr(itr->second->m_socketID);

			if (pUser == nullptr || !pUser->isInGame())
				continue;

			cresult << pUser->GetName();
		}
		cresult << uint32(0);

		foreach_stlmap_nolock(itr, m_TempleEventUserArray)
		{
			CUser * pUser = GetUserPtr(itr->second->m_socketID);

			if (pUser == nullptr || !pUser->isInGame())
				continue;

			pUser->Send(&Inventory);
			pUser->Send(&aresult);
			pUser->Send(&bresult);
			pUser->SendToRegion(&cresult, nullptr, pUser->GetEventRoom());
		}
	}
	else if (pTempleEvent.ActiveEvent == TEMPLE_EVENT_CHAOS)
	{
		Packet aresult(WIZ_SELECT_MSG);
		aresult << uint16(0) << uint8(7)
			<< uint32(0) << uint32(0)
			<< uint8(9) << uint16(0)
			<< uint8(0) << uint8(0x18)
			<< Time << uint16(0);

		Packet bresult(WIZ_BIFROST);
		bresult << uint8(0x05) << Time;

		foreach_stlmap(itr, m_TempleEventUserArray)
		{
			CUser * pUser = GetUserPtr(itr->second->m_socketID);

			if (pUser == nullptr || !pUser->isInGame())
				continue;

			pUser->Send(&aresult);
			pUser->Send(&bresult);
		}
	}
}
Kırmızı boyadım bunu anlarsın..
KiraAmora61 isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Okunmamış 06 Kasım 2017, 14:43   #8 (permalink)
Bağımlı Üye

byxox - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)


Üyelik tarihi: 19 Ağustos 2017
Bulunduğu yer: Ankara
Mesajlar: 432[+]
Kredi Bakiyeniz: 14.360
Ettiği teşekkür sayısı: 133
39 Mesaja 60 Kez Teşekkür Aldı

Standart Cevap: BDW userlerin girememesi hk

Alıntı:
KiraAmora61 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Kırmızı boyadım bunu anlarsın..
Yanı kırmızı boyalı yerlerı ne yapayım
byxox isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Okunmamış 06 Kasım 2017, 14:46   #9 (permalink)
Uzaklaştırılmış

Avatar Yok


Üyelik tarihi: 04 Temmuz 2017
Bulunduğu yer: İstanbul
Mesajlar: 1.038[+]
Kredi Bakiyeniz: 27.983
Ettiği teşekkür sayısı: 329
157 Mesaja 299 Kez Teşekkür Aldı

Standart Cevap: BDW userlerin girememesi hk

Alıntı:
byxox Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Yanı kırmızı boyalı yerlerı ne yapayım
Sorun var demek kırmızı boyadım bütün paketleri koyuyorsun anlasak da kanka
KiraAmora61 isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Okunmamış 06 Kasım 2017, 14:48   #10 (permalink)
Bağımlı Üye

CerfiN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)


Üyelik tarihi: 12 Temmuz 2017
Bulunduğu yer: Antalya
Mesajlar: 333[+]
Kredi Bakiyeniz: 11.179
Ettiği teşekkür sayısı: 70
56 Mesaja 65 Kez Teşekkür Aldı

Standart Cevap: BDW userlerin girememesi hk

İnventory kontrolünü kaldırıp tekrar dene istersen.
CerfiN isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
CerfiN Üyemize Teşekkür Edenler:
byxox (06 Kasım 2017)
 


Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 
Seçenekler
Stil

Geçerli forum için yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık



Forum Site Hakkında
vBulletin® tarafından desteklenmektedir Versiyon 3.8.4
Telif hakkı ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.

Sitemizdeki içerikler kopyalanmaya karşı DMCA ile korunmaktadır. DMCA.com Protection Status
İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden biri olan kodevelopers.com Forum Adresimizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. kodevelopers.com hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler için admin@kodevelopers.com Mail adresimiz üzerinden iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde kodevelopers.com yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacak ve Avukatımız size dönüş yapacaktır.
© 2017 KO Developers ( by NERONLINEWORLD 2011/2013 )
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182

Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.0