KO Developers

Go Back   KO Developers > Mini KO Forum (Yardım & İstek) > Genel Yardım > Çözülemeyen konular


Çözülemeyen konular Yeterince açıklanmamış, çözümlenememiş, zaman aşımına uğramış konuların olduğu forum.


 
LinkBack Seçenekler Stil
Okunmamış 07 Eylül 2017, 22:49   #1 (permalink)
Bağımlı Üye

byxox - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)


Üyelik tarihi: 19 Ağustos 2017
Bulunduğu yer: Ankara
Mesajlar: 431[+]
Kredi Bakiyeniz: 14.000
Ettiği teşekkür sayısı: 133
38 Mesaja 58 Kez Teşekkür Aldı

Standart GM görunur olması hk

merhabalar

GM charı user'ler goremıyor /view yazınca char gm'lıkden cıkıyor G ye basınca hızlı gıtmıyor ama userler goremıyor v2039 yardımcı olurmusunuz
byxox isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Okunmamış 07 Eylül 2017, 23:19   #2 (permalink)
Aktif Üye

goto566 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)


Üyelik tarihi: 08 Ağustos 2017
Mesajlar: 127[+]
Kredi Bakiyeniz: 5.858
Ettiği teşekkür sayısı: 9
18 Mesaja 29 Kez Teşekkür Aldı

Standart

Gm charı userler göremiyorsa Getuserinfo ' fonksiyonunda

if(isgm())
return;
tarzı bişey vardır.

eğerki yoksa getuserinfo yu kullanan fonksiyonlarda vardır. Onları kontrol et.
goto566 isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Okunmamış 07 Eylül 2017, 23:22   #3 (permalink)
Uzaklaştırılmış

EveryBodyFool - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)


Üyelik tarihi: 02 Temmuz 2017
Mesajlar: 163[+]
Kredi Bakiyeniz: 12.309
Ettiği teşekkür sayısı: 46
63 Mesaja 179 Kez Teşekkür Aldı

Standart

Karakterler birbirlerini normalde düzgün görüyor mu? Üzerlerinde ki itemler olsun, senin oyuna girdiğinde premiumların vs. Bu söylediklerimde bir sorun var ise packetlerinde bir sorun var demektir. Yada @[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] dediği projenin bir yerinde inout muhtemelen if(isgm()) tarzı bir kontrol vardır.
EveryBodyFool isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Okunmamış 07 Eylül 2017, 23:39   #4 (permalink)
Bağımlı Üye

byxox - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)


Üyelik tarihi: 19 Ağustos 2017
Bulunduğu yer: Ankara
Mesajlar: 431[+]
Kredi Bakiyeniz: 14.000
Ettiği teşekkür sayısı: 133
38 Mesaja 58 Kez Teşekkür Aldı

Standart

3 tane yer buldum

1- if(isGM())
{
m_sTotalHit += 500 * m_sTotalHit / 100;
m_sTotalAc += 400 * m_sTotalAc / 100;
}

2- // Process GM & User chat commands
if (ProcessChatCommand(chatstr))
{
if(isGM())
chattype = "GAME MASTER";
else
chattype = "CHAT COMMAND";

g_pMain->WriteGMLogFile(string_format("[ %s - %d:%d:%d ] %s : %s ( Zone=%d, X=%d, Z=%d )\n",chattype.c_str(),time.GetHour(),time.GetMinut e(),time.GetSecond(),GetName().c_str(),chatstr.c_s tr(),GetZoneID(),uint16(GetX()),uint16(GetZ())));
return;
}

3- if(isGM())
{
if(itemid!=0)
if(!GiveItem(itemid,item_count))
{
SendChat(ChatType::PUBLIC_CHAT,string_format("[FAILED]%d ID'li Item Verilecemedi... Countu =%d",itemid,item_count));//Daha önceki konumda paylaştıgım SendChat Fonksiyonu
}
else
{
SendChat(ChatType::PUBLIC_CHAT,string_format("[SUCCESS]%d ID'li Item Verildi... Countu =%d",itemid,item_count));//Daha önceki konumda paylaştıgım SendChat Fonksiyonu
}
}

bunlardan bırımıdır
byxox isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Okunmamış 07 Eylül 2017, 23:43   #5 (permalink)
Grafiker

CENGLYY - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)


Üyelik tarihi: 04 Temmuz 2017
Bulunduğu yer: Bursa
Mesajlar: 340[+]
Kredi Bakiyeniz: 10.226
Ettiği teşekkür sayısı: 63
72 Mesaja 144 Kez Teşekkür Aldı
Kullanıcı Envanteri Sabit Konu (Aylık)İsim Şekillendirme (kalıcı)

Standart

en baştaki değil 2.cide değil 3.niyazi reyisin kod

__________________

İmzalardaki resim ve linkleri görebilmeniz için mesaj sayınız 10 veya daha fazla olmalı. Şu anda 0 mesajınız var.
CENGLYY isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
CENGLYY Üyemize Teşekkür Edenler:
byxox (07 Eylül 2017)
Okunmamış 07 Eylül 2017, 23:46   #6 (permalink)
Aktif Üye

goto566 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)


Üyelik tarihi: 08 Ağustos 2017
Mesajlar: 127[+]
Kredi Bakiyeniz: 5.858
Ettiği teşekkür sayısı: 9
18 Mesaja 29 Kez Teşekkür Aldı

Standart

bunlardan değil.
Charactermovement.cpp de GetUserInfo diye bir fonksiyon var. Karakterin bilgilerini paketliyor.
Orada olması gerek. eğerki orada yoksa
GetUserInfoyu Kullanan fonksiyonlarda vardır.


kişisel yorumuma gelince. Önce kendinizi yazılımda geliştirip daha sonra bu tarz şeyleri çözmeye odaklanın. çünkü çok mantıksız yerleri yollamışsınız olayın mantıgını kavrayamamışsınız
goto566 isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
goto566 Üyemize Teşekkür Edenler:
byxox (07 Eylül 2017)
Okunmamış 07 Eylül 2017, 23:55   #7 (permalink)
Bağımlı Üye

byxox - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)


Üyelik tarihi: 19 Ağustos 2017
Bulunduğu yer: Ankara
Mesajlar: 431[+]
Kredi Bakiyeniz: 14.000
Ettiği teşekkür sayısı: 133
38 Mesaja 58 Kez Teşekkür Aldı

Standart

tesekkurler bılgılendırme ıcın

baktım pakete

void CUser::GetUserInfo(Packet & pkt)
{
if (m_bAbnormalType == ABNORMAL_INVISIBLE) // GM GÖRÜNMESİ engelleme
return;

pkt.SByte();
pkt << GetName()
<< uint16(GetNation()) << GetClanID() << GetFame();

CKnights * pKnights = g_pMain->GetClanPtr(GetClanID());
if (pKnights == nullptr)
{
pkt << uint32(0) << uint16(0) << uint8(0) << uint16(-1) << uint32(0) << uint8(0);
}
else
{
CKnights *aKnights = g_pMain->GetClanPtr(pKnights->GetAllianceID());

pkt << pKnights->GetAllianceID()
<< pKnights->m_strName
<< pKnights->m_byGrade << pKnights->m_byRanking
<< uint16(pKnights->m_sMarkVersion) // symbol/mark version
<< pKnights->GetCapeID(aKnights) // cape ID
<< pKnights->m_bCapeR << pKnights->m_bCapeG << pKnights->m_bCapeB << uint8(0) // this is stored in 4 bytes after all.
// not sure what this is, but it (just?) enables the clan symbol on the cape
// value in dump was 9, but everything tested seems to behave as equally well...
// we'll probably have to implement logic to respect requirements.
<< uint8(1);

burası sanırım degılmı
byxox isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Okunmamış 07 Eylül 2017, 23:57   #8 (permalink)
Aktif Üye

goto566 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)


Üyelik tarihi: 08 Ağustos 2017
Mesajlar: 127[+]
Kredi Bakiyeniz: 5.858
Ettiği teşekkür sayısı: 9
18 Mesaja 29 Kez Teşekkür Aldı

Standart

if (m_bAbnormalType == ABNORMAL_INVISIBLE) // GM GÖRÜNMESİ engelleme
return;

şu kısmı silip denersin
goto566 isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
goto566 Üyemize Teşekkür Edenler:
byxox (08 Eylül 2017)
Okunmamış 08 Eylül 2017, 00:06   #9 (permalink)
Bağımlı Üye

byxox - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)


Üyelik tarihi: 19 Ağustos 2017
Bulunduğu yer: Ankara
Mesajlar: 431[+]
Kredi Bakiyeniz: 14.000
Ettiği teşekkür sayısı: 133
38 Mesaja 58 Kez Teşekkür Aldı

Standart

Sılıp tekrar buıldlerım yıne gorunmuyor dostum
byxox isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
 


Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 
Seçenekler
Stil

Geçerli forum için yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık



Forum Site Hakkında
vBulletin® tarafından desteklenmektedir Versiyon 3.8.4
Telif hakkı ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.

Sitemizdeki içerikler kopyalanmaya karşı DMCA ile korunmaktadır. DMCA.com Protection Status
İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden biri olan kodevelopers.com Forum Adresimizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. kodevelopers.com hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler için admin@kodevelopers.com Mail adresimiz üzerinden iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde kodevelopers.com yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacak ve Avukatımız size dönüş yapacaktır.
© 2017 KO Developers ( by NERONLINEWORLD 2011/2013 )
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181

Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.0