KO Developers

Go Back   KO Developers > Mini KO Forum (Yardım & İstek) > Genel Yardım > Çözülemeyen konular


Çözülemeyen konular Yeterince açıklanmamış, çözümlenememiş, zaman aşımına uğramış konuların olduğu forum.


Beğeni Geçmişi1Beğeniler

 
LinkBack Seçenekler Stil
Okunmamış 30 Ağustos 2017, 17:31   #1 (permalink)
Yeni Üye

Avatar Yok


Üyelik tarihi: 29 Ağustos 2017
Mesajlar: 12[+]
Kredi Bakiyeniz: 530
Ettiği teşekkür sayısı: 0
0 Mesaja 0 Kez Teşekkür Aldı

Standart [istek] multi için burada neyi değiştireceğim

Kod:
:00990E95                 push    eax
___:00990E96                 lea     ecx, [esp+15C0h+var_D30]
___:00990E9D                 push    ecx
___:00990E9E                 call    esi ; lstrcpy
___:00990EA0                 push    offset aOption_ini_0 ; "Option.Ini"
___:00990EA5                 lea     edx, [esp+15C8h+var_D38]
___:00990EAC                 push    edx
___:00990EAD                 call    edi ; lstrcat
___:00990EAF                 mov     eax, lpName
___:00990EB4                 push    eax             ; lpName
___:00990EB5                 push    ebp             ; bInitialOwner
___:00990EB6                 push    ebp             ; lpMutexAttributes
___:00990EB7                 call    CreateMutexA
___:00990EBD                 mov     [esp+15CCh+var_15B4], eax
___:00990EC1                 call    GetLastError
___:00990EC7                 cmp     eax, 0B7h
___:00990ECC                 jp      loc_991B61
___:00990ED2                 mov     esi, GetPrivateProfileIntA
___:00990ED8                 lea     ecx, [esp+15CCh+var_D40]
___:00990EDF                 push    ecx             ; lpFileName
___:00990EE0                 push    ebp             ; nDefault
___:00990EE1                 push    offset aLod_chr ; "LOD_Chr"
___:00990EE6                 push    offset aTexture_1 ; "Texture"
___:00990EEB                 call    esi ; GetPrivateProfileIntA
___:00990EED                 test    bl, bl
___:00990EEF                 mov     edi, 1
___:00990EF4                 jz      short loc_990EF8
arkadaşlar yardım edin lütfen
polat2245 isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Okunmamış 30 Ağustos 2017, 18:21   #2 (permalink)

PENTAGRAM - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)


Üyelik tarihi: 04 Temmuz 2017
Mesajlar: 366[+]
Ettiği teşekkür sayısı: 83
181 Mesaja 732 Kez Teşekkür Aldı
Kullanıcı Envanteri Renkli konu başlığı (aylık)Kişisel Rütbe Şekillendirme (kalıcı)İsim Şekillendirme (kalıcı)Sabit Konu (Haftalık)Server Tanıtımı Alt Forum (Aylık)

Standart

Alıntı:
polat2245 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Kod:
:00990E95                 push    eax
___:00990E96                 lea     ecx, [esp+15C0h+var_D30]
___:00990E9D                 push    ecx
___:00990E9E                 call    esi ; lstrcpy
___:00990EA0                 push    offset aOption_ini_0 ; "Option.Ini"
___:00990EA5                 lea     edx, [esp+15C8h+var_D38]
___:00990EAC                 push    edx
___:00990EAD                 call    edi ; lstrcat
___:00990EAF                 mov     eax, lpName
___:00990EB4                 push    eax             ; lpName
___:00990EB5                 push    ebp             ; bInitialOwner
___:00990EB6                 push    ebp             ; lpMutexAttributes
___:00990EB7                 call    CreateMutexA
___:00990EBD                 mov     [esp+15CCh+var_15B4], eax
___:00990EC1                 call    GetLastError
___:00990EC7                 cmp     eax, 0B7h
___:00990ECC                 jp      loc_991B61
___:00990ED2                 mov     esi, GetPrivateProfileIntA
___:00990ED8                 lea     ecx, [esp+15CCh+var_D40]
___:00990EDF                 push    ecx             ; lpFileName
___:00990EE0                 push    ebp             ; nDefault
___:00990EE1                 push    offset aLod_chr ; "LOD_Chr"
___:00990EE6                 push    offset aTexture_1 ; "Texture"
___:00990EEB                 call    esi ; GetPrivateProfileIntA
___:00990EED                 test    bl, bl
___:00990EEF                 mov     edi, 1
___:00990EF4                 jz      short loc_990EF8
arkadaşlar yardım edin lütfen
Kalın olarak işaretlediğim kısmı noplayabilirsin.

__________________

İmzalardaki resim ve linkleri görebilmeniz için mesaj sayınız 10 veya daha fazla olmalı. Şu anda 0 mesajınız var.

'You' are only your limit.
[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] |
İmzalardaki resim ve linkleri görebilmeniz için mesaj sayınız 10 veya daha fazla olmalı. Şu anda 0 mesajınız var.
| skype | [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]
PENTAGRAM isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Okunmamış 30 Ağustos 2017, 18:33   #3 (permalink)
Yeni Üye

Avatar Yok


Üyelik tarihi: 29 Ağustos 2017
Mesajlar: 12[+]
Kredi Bakiyeniz: 530
Ettiği teşekkür sayısı: 0
0 Mesaja 0 Kez Teşekkür Aldı

Standart

Alıntı:
PENTAGRAM Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Kalın olarak işaretlediğim kısmı noplayabilirsin.
dediğini yaptım oyuna multi soktum ancak bir sure sonra oyunlardan ilk açtığımı kapattı
polat2245 isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Okunmamış 30 Ağustos 2017, 18:39   #4 (permalink)

PENTAGRAM - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)


Üyelik tarihi: 04 Temmuz 2017
Mesajlar: 366[+]
Ettiği teşekkür sayısı: 83
181 Mesaja 732 Kez Teşekkür Aldı
Kullanıcı Envanteri Renkli konu başlığı (aylık)Kişisel Rütbe Şekillendirme (kalıcı)İsim Şekillendirme (kalıcı)Sabit Konu (Haftalık)Server Tanıtımı Alt Forum (Aylık)

Post

Alıntı:
polat2245 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Kod:
:00990E95                 push    eax
___:00990E96                 lea     ecx, [esp+15C0h+var_D30]
___:00990E9D                 push    ecx
___:00990E9E                 call    esi ; lstrcpy
___:00990EA0                 push    offset aOption_ini_0 ; "Option.Ini"
___:00990EA5                 lea     edx, [esp+15C8h+var_D38]
___:00990EAC                 push    edx
___:00990EAD                 call    edi ; lstrcat
___:00990EAF                 mov     eax, lpName
___:00990EB4                 push    eax             ; lpName
___:00990EB5                 push    ebp             ; bInitialOwner
___:00990EB6                 push    ebp             ; lpMutexAttributes
___:00990EB7                 call    CreateMutexA
___:00990EBD                 mov     [esp+15CCh+var_15B4], eax
___:00990EC1                 call    GetLastError
___:00990EC7                 cmp     eax, 0B7h
___:00990ECC                 jp      loc_991B61
___:00990ED2                 mov     esi, GetPrivateProfileIntA
___:00990ED8                 lea     ecx, [esp+15CCh+var_D40]
___:00990EDF                 push    ecx             ; lpFileName
___:00990EE0                 push    ebp             ; nDefault
___:00990EE1                 push    offset aLod_chr ; "LOD_Chr"
___:00990EE6                 push    offset aTexture_1 ; "Texture"
___:00990EEB                 call    esi ; GetPrivateProfileIntA
___:00990EED                 test    bl, bl
___:00990EEF                 mov     edi, 1
___:00990EF4                 jz      short loc_990EF8
arkadaşlar yardım edin lütfen
Arkasında yatan mantık;

Kod:
Mutex ile alakalı kısım

___:00990EAF                 mov     eax, lpName
___:00990EB4                 push    eax             ; lpName
___:00990EB5                 push    ebp             ; bInitialOwner
___:00990EB6                 push    ebp             ; lpMutexAttributes
___:00990EB7                 call    CreateMutexA
___:00990EBD                 mov     [esp+15CCh+var_15B4], eax
___:00990EC1                 call    GetLastError
___:00990EC7                 cmp     eax, 0B7h
___:00990ECC                 jp      loc_991B61
Burada program CreateMutexA Win32 api fonksiyonunu çağırıyor. CreateMutexA fonksiyonu, programlar arası paylaşımlı bir mutex yaratmaya yarar. Aynı mutex adından iki tane yaratmak imkansızdır.

HANDLE WINAPI CreateMutex(
_In_opt_ LPSECURITY_ATTRIBUTES lpMutexAttributes,
_In_ BOOL bInitialOwner,
_In_opt_ LPCTSTR lpName
);

burada baktığımızda üç parametre aldığını görüyoruz, ve bunlar sırasıyla ebp,ebp ve eax ile sağlanmış. ebp burda muhtemelen null. eax içerisinde ise mutex adını içeren stringe işaret eden bir adres mevcut.

Bu fonksiyon çağrıldıktan sonra, geriye oluşan mutexe ait HANDLE döndürür.

Kod:
___:00990EAF                 mov     eax, lpName
___:00990EB4                 push    eax             ; lpName
___:00990EB5                 push    ebp             ; bInitialOwner
___:00990EB6                 push    ebp             ; lpMutexAttributes
___:00990EB7                 call    CreateMutexA[/B][/B]
___:00990EBD                 mov     [esp+15CCh+var_15B4], eax
___:00990EC1                 call    GetLastError
___:00990EC7                 cmp     eax, 0B7h
___:00990ECC                 jp      loc_991B61
Dönen handle, EAX'ın içerisinden ESP + 15CC + var_15B4 offsetindeki değişkene aktarılmış.

Kod:
___:00990EAF                 mov     eax, lpName
___:00990EB4                 push    eax             ; lpName
___:00990EB5                 push    ebp             ; bInitialOwner
___:00990EB6                 push    ebp             ; lpMutexAttributes
___:00990EB7                 call    CreateMutexA
___:00990EBD                 mov     [esp+15CCh+var_15B4], eax
___:00990EC1                 call    GetLastError
___:00990EC7                 cmp     eax, 0B7h
___:00990ECC                 jp      loc_991B61
Burada ise, GetLastError fonksiyonu çağrılarak mutexin başarı ile yaratılıp yaratılmadığı kontrol ediliyor. GetLastError fonksiyonu, Win32 apisiniden programımız tarafından çağrılan en son fonksiyonunu hata durumunu getirir. Gelen hata değeri EAX registeri içerisine aktarılır. İkinci satırda ise, EAX registerinin değeri 0xB7 değeri ile karşılaştırılıyor. 0xB7 hata kodu, Windows API'sinde ERROR_ALREADY_EXISTS hata kodudur. Yani yaratılmaya çalışılan mutex zaten var ise, CMP EAX, 0xB7, sonuç registerini sıfır yapacaktır (eşit olduklarından dolayı) (hata kodları için [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] listenin devamına bakabilirsiniz)

Ve son olarak, jp loc_991b61 kısmında flag registerinin even parity olması durumunda 991b61 adresine atla komutu işletiliyor. Karşılaştırma işlemi 0 ise, bu sonuç çift sayı olduğu için koşulu sağlıyor. (genelde jp yerine je bulunur fakat bu sürümde derleyici niçin jp koymayı tercih etmiş muamma)

991b61 adresinde knight online already running mesajını gösterip programı sonlandıran kod bloğu mevcut. yapacağımız şey programın bu kod bloğuna ulaşmasını engellemek, bunu ise basit bir şekilde JP komutunu NOP ile değiştirerek (no operation) sağlayabiliriz.

İyi bayramlar.
prezo111 bunu beğendi

__________________

İmzalardaki resim ve linkleri görebilmeniz için mesaj sayınız 10 veya daha fazla olmalı. Şu anda 0 mesajınız var.

'You' are only your limit.
[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] |
İmzalardaki resim ve linkleri görebilmeniz için mesaj sayınız 10 veya daha fazla olmalı. Şu anda 0 mesajınız var.
| skype | [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]
PENTAGRAM isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Okunmamış 30 Ağustos 2017, 18:42   #5 (permalink)

PENTAGRAM - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)


Üyelik tarihi: 04 Temmuz 2017
Mesajlar: 366[+]
Ettiği teşekkür sayısı: 83
181 Mesaja 732 Kez Teşekkür Aldı
Kullanıcı Envanteri Renkli konu başlığı (aylık)Kişisel Rütbe Şekillendirme (kalıcı)İsim Şekillendirme (kalıcı)Sabit Konu (Haftalık)Server Tanıtımı Alt Forum (Aylık)

Standart

Alıntı:
polat2245 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
dediğini yaptım oyuna multi soktum ancak bir sure sonra oyunlardan ilk açtığımı kapattı
Demekki oyun periyodik olarak başka bir yerde daha kontrol sağlıyor. O noktayı da bulup kontrolü kaldırmalısın.

__________________

İmzalardaki resim ve linkleri görebilmeniz için mesaj sayınız 10 veya daha fazla olmalı. Şu anda 0 mesajınız var.

'You' are only your limit.
[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] |
İmzalardaki resim ve linkleri görebilmeniz için mesaj sayınız 10 veya daha fazla olmalı. Şu anda 0 mesajınız var.
| skype | [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]
PENTAGRAM isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Okunmamış 30 Ağustos 2017, 18:50   #6 (permalink)
Yeni Üye

Avatar Yok


Üyelik tarihi: 29 Ağustos 2017
Mesajlar: 12[+]
Kredi Bakiyeniz: 530
Ettiği teşekkür sayısı: 0
0 Mesaja 0 Kez Teşekkür Aldı

Standart

Alıntı:
PENTAGRAM Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Demekki oyun periyodik olarak başka bir yerde daha kontrol sağlıyor. O noktayı da bulup kontrolü kaldırmalısın.
bu siteden indirdiğim exe üzerinde oynuyorum diğer kontrolu nasıl bulabilirim acaba yukarıda fonksiyondan yola cıkarak birşey elde edebilirmiyim bu konularda yeniyim patch atmayı daha yeni ğrendim
polat2245 isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Okunmamış 30 Ağustos 2017, 18:53   #7 (permalink)

PENTAGRAM - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)


Üyelik tarihi: 04 Temmuz 2017
Mesajlar: 366[+]
Ettiği teşekkür sayısı: 83
181 Mesaja 732 Kez Teşekkür Aldı
Kullanıcı Envanteri Renkli konu başlığı (aylık)Kişisel Rütbe Şekillendirme (kalıcı)İsim Şekillendirme (kalıcı)Sabit Konu (Haftalık)Server Tanıtımı Alt Forum (Aylık)

Standart

Alıntı:
polat2245 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
bu siteden indirdiğim exe üzerinde oynuyorum diğer kontrolu nasıl bulabilirim acaba yukarıda fonksiyondan yola cıkarak birşey elde edebilirmiyim bu konularda yeniyim patch atmayı daha yeni ğrendim
Versiyon kaç, ve hangi exe (link)

__________________

İmzalardaki resim ve linkleri görebilmeniz için mesaj sayınız 10 veya daha fazla olmalı. Şu anda 0 mesajınız var.

'You' are only your limit.
[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] |
İmzalardaki resim ve linkleri görebilmeniz için mesaj sayınız 10 veya daha fazla olmalı. Şu anda 0 mesajınız var.
| skype | [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]
PENTAGRAM isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Okunmamış 30 Ağustos 2017, 18:55   #8 (permalink)
Yeni Üye

Avatar Yok


Üyelik tarihi: 29 Ağustos 2017
Mesajlar: 12[+]
Kredi Bakiyeniz: 530
Ettiği teşekkür sayısı: 0
0 Mesaja 0 Kez Teşekkür Aldı

Standart

Alıntı:
PENTAGRAM Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Versiyon kaç, ve hangi exe (link)
bu link
[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]
polat2245 isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Okunmamış 30 Ağustos 2017, 19:09   #9 (permalink)
Grafiker

CENGLYY - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)


Üyelik tarihi: 04 Temmuz 2017
Bulunduğu yer: Bursa
Mesajlar: 340[+]
Kredi Bakiyeniz: 10.226
Ettiği teşekkür sayısı: 63
72 Mesaja 144 Kez Teşekkür Aldı
Kullanıcı Envanteri Sabit Konu (Aylık)İsim Şekillendirme (kalıcı)

Standart

En kısa yol asm kullanmadan böyle ;

Exe'ye bir kısa yol oluştur ve sonuna E03ED890-8E94-4B42-B1C5-3CDA401AA9C2 bunu ekle.
USA_KnightOnline kullanıyordu eskiden şimdi yerini bu aldı
Hex Editör ile her bi multi kullanıcağın için Knight OnLine Client yazısına 1 karakter bile eksik olmucak şekilde farklı olarak random numaralar ver , yardımcı olabilirsem ömden yaz.

bu arada bunu öğreten faruk abiye tşkrler ^3

__________________

İmzalardaki resim ve linkleri görebilmeniz için mesaj sayınız 10 veya daha fazla olmalı. Şu anda 0 mesajınız var.
CENGLYY isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Okunmamış 30 Ağustos 2017, 19:10   #10 (permalink)

PENTAGRAM - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)


Üyelik tarihi: 04 Temmuz 2017
Mesajlar: 366[+]
Ettiği teşekkür sayısı: 83
181 Mesaja 732 Kez Teşekkür Aldı
Kullanıcı Envanteri Renkli konu başlığı (aylık)Kişisel Rütbe Şekillendirme (kalıcı)İsim Şekillendirme (kalıcı)Sabit Konu (Haftalık)Server Tanıtımı Alt Forum (Aylık)

Standart

Alıntı:
polat2245 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
bu link
[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]
Oyuna giriş yaptıktan (char select) sonra mı oluyor bu olay?

__________________

İmzalardaki resim ve linkleri görebilmeniz için mesaj sayınız 10 veya daha fazla olmalı. Şu anda 0 mesajınız var.

'You' are only your limit.
[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] |
İmzalardaki resim ve linkleri görebilmeniz için mesaj sayınız 10 veya daha fazla olmalı. Şu anda 0 mesajınız var.
| skype | [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]
PENTAGRAM isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
 


Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 
Seçenekler
Stil

Geçerli forum için yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevaplar Son Mesaj
Otomatik açılan yasaklanma ve multi üyelik konuları Nero Duyurular 0 04 Ekim 2017 22:01
Client 1098 to 1299 login ekranı istek roj Genel İstek 6 20 Eylül 2017 12:42


Forum Site Hakkında
vBulletin® tarafından desteklenmektedir Versiyon 3.8.4
Telif hakkı ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.

Sitemizdeki içerikler kopyalanmaya karşı DMCA ile korunmaktadır. DMCA.com Protection Status
İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden biri olan kodevelopers.com Forum Adresimizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. kodevelopers.com hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler için admin@kodevelopers.com Mail adresimiz üzerinden iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde kodevelopers.com yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacak ve Avukatımız size dönüş yapacaktır.
© 2017 KO Developers ( by NERONLINEWORLD 2011/2013 )
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181

Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.0