KO Developers

Go Back   KO Developers > Knight OnLine Paylaşım Forum > Server Dosyası Paylaşımları > 2000+ Paylaşım


2000+ Paylaşım v2000 (Under the castle) versiyon server dosyası paylaşım bölümü.


Beğeni Geçmişi23Beğeniler

Cevapla
LinkBack Seçenekler Stil
Okunmamış 04 Eylül 2017, 13:02   #101 (permalink)
Normal Üye

NieDieBu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)


Üyelik tarihi: 03 Eylül 2017
Mesajlar: 109[+]
Kredi Bakiyeniz: 1.609
Ettiği teşekkür sayısı: 20
4 Mesaja 4 Kez Teşekkür Aldı

Standart

merhaba arkadaşlar @[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] paylaşmış oldugu bu src'nin pet datasında sorun var gameserver acmıyordu ben farklı bir src nin calısıcan pet kodlarını @[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] paylaştıgı src nin pet koduyla degiştirdim sorunsuz calısıyor eğer sizdede aynı sorun olursa aşağıda paylaştıgım kodları deniyebilirsiniz teşekkürler

Kod:
#pragma once

class CPetTableSet : public OdbcRecordset
{
public:
	CPetTableSet(OdbcConnection * dbConnection, PetArray *pMap) 
		: OdbcRecordset(dbConnection), m_pMap(pMap) {}

	virtual tstring GetTableName() { return _T("PET_DATA"); }
	virtual tstring GetColumns() 
	{
		return _T("PET_SERIAL, PET_NAME, PET_EXP, PET_LEVEL, PET_STOMACH, PET_ITEMID, PET_CLASS");
	}

	virtual bool Fetch()
	{
		_PET_DATA *pData = new _PET_DATA;

		int i = 1;
		uint32 ItemId;
		_dbCommand->FetchUInt64(i++, pData->m_Serial);
		_dbCommand->FetchString(i++, pData->strPetName);
		_dbCommand->FetchByte(i++, pData->iExp);
		_dbCommand->FetchByte(i++, pData->m_bLevel);
		_dbCommand->FetchByte(i++, pData->m_sSatisfaction);
		_dbCommand->FetchUInt32(i++, ItemId);
		_dbCommand->FetchByte(i++, pData->m_sClass);
		

		if (pData == nullptr)
			delete pData;

		return true;
	}

	PetArray * m_pMap;
};
NieDieBu isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Okunmamış 04 Eylül 2017, 14:39   #102 (permalink)
Bağımlı Üye

nxwile - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)


Üyelik tarihi: 04 Temmuz 2017
Mesajlar: 338[+]
Kredi Bakiyeniz: 10.536
Ettiği teşekkür sayısı: 26
36 Mesaja 144 Kez Teşekkür Aldı

Standart

Alıntı:
NieDieBu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
merhaba arkadaşlar @[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] paylaşmış oldugu bu src'nin pet datasında sorun var gameserver acmıyordu ben farklı bir src nin calısıcan pet kodlarını @[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] paylaştıgı src nin pet koduyla degiştirdim sorunsuz calısıyor eğer sizdede aynı sorun olursa aşağıda paylaştıgım kodları deniyebilirsiniz teşekkürler

Kod:
#pragma once

class CPetTableSet : public OdbcRecordset
{
public:
	CPetTableSet(OdbcConnection * dbConnection, PetArray *pMap) 
		: OdbcRecordset(dbConnection), m_pMap(pMap) {}

	virtual tstring GetTableName() { return _T("PET_DATA"); }
	virtual tstring GetColumns() 
	{
		return _T("PET_SERIAL, PET_NAME, PET_EXP, PET_LEVEL, PET_STOMACH, PET_ITEMID, PET_CLASS");
	}

	virtual bool Fetch()
	{
		_PET_DATA *pData = new _PET_DATA;

		int i = 1;
		uint32 ItemId;
		_dbCommand->FetchUInt64(i++, pData->m_Serial);
		_dbCommand->FetchString(i++, pData->strPetName);
		_dbCommand->FetchByte(i++, pData->iExp);
		_dbCommand->FetchByte(i++, pData->m_bLevel);
		_dbCommand->FetchByte(i++, pData->m_sSatisfaction);
		_dbCommand->FetchUInt32(i++, ItemId);
		_dbCommand->FetchByte(i++, pData->m_sClass);
		

		if (pData == nullptr)
			delete pData;

		return true;
	}

	PetArray * m_pMap;
};

teşekkürler düzeltme için

__________________

İmzalardaki resim ve linkleri görebilmeniz için mesaj sayınız 10 veya daha fazla olmalı. Şu anda 0 mesajınız var.
nxwile isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
nxwile Üyemize Teşekkür Edenler:
NieDieBu (04 Eylül 2017)
Okunmamış 05 Eylül 2017, 01:48   #103 (permalink)
Uzaklaştırılmış

Avatar Yok


Üyelik tarihi: 04 Eylül 2017
Mesajlar: 16[+]
Kredi Bakiyeniz: 574
Ettiği teşekkür sayısı: 0
0 Mesaja 0 Kez Teşekkür Aldı

Standart

eyvallah
gamer42 isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Okunmamış 05 Eylül 2017, 10:22   #104 (permalink)
Yeni Üye

Avatar Yok


Üyelik tarihi: 05 Eylül 2017
Mesajlar: 3[+]
Kredi Bakiyeniz: 337
Ettiği teşekkür sayısı: 0
0 Mesaja 0 Kez Teşekkür Aldı

Standart

Teşekkürler
efsanem198 isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Okunmamış 06 Eylül 2017, 23:28   #105 (permalink)
Yeni Üye

relogon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)


Üyelik tarihi: 06 Eylül 2017
Mesajlar: 15[+]
Kredi Bakiyeniz: 415
Ettiği teşekkür sayısı: 1
0 Mesaja 0 Kez Teşekkür Aldı

Standart

teşekkürler
relogon isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Okunmamış 07 Eylül 2017, 13:33   #106 (permalink)
Yeni Üye

Avatar Yok


Üyelik tarihi: 07 Eylül 2017
Mesajlar: 49[+]
Kredi Bakiyeniz: 701
Ettiği teşekkür sayısı: 12
Tek Mesajına bir Kez Teşekkür Edildi

Standart

teşekkürler
burhanx47 isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Okunmamış 07 Eylül 2017, 14:17   #107 (permalink)
Yardımcı Moderatör

TheChucky - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)


Üyelik tarihi: 07 Eylül 2017
Mesajlar: 118[+]
Kredi Bakiyeniz: 3.987
Ettiği teşekkür sayısı: 5
13 Mesaja 21 Kez Teşekkür Aldı

Standart

teşekkür ederim.
TheChucky isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Okunmamış 08 Eylül 2017, 14:05   #108 (permalink)
Yeni Üye

Avatar Yok


Üyelik tarihi: 16 Ağustos 2017
Mesajlar: 21[+]
Kredi Bakiyeniz: 797
Ettiği teşekkür sayısı: 0
0 Mesaja 0 Kez Teşekkür Aldı

Standart

Tesekkurler
ko1511 isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Okunmamış 09 Eylül 2017, 18:59   #109 (permalink)
Yardımcı Moderatör

TheChucky - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)


Üyelik tarihi: 07 Eylül 2017
Mesajlar: 118[+]
Kredi Bakiyeniz: 3.987
Ettiği teşekkür sayısı: 5
13 Mesaja 21 Kez Teşekkür Aldı

Standart

Merhaba karakterlerin moradonda 0.0 kordinatında doğmasının sebebi nedir yardımcı olur musunuz?
TheChucky isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Okunmamış 10 Eylül 2017, 01:41   #110 (permalink)
Uzaklaştırılmış

Avatar Yok


Üyelik tarihi: 04 Eylül 2017
Mesajlar: 16[+]
Kredi Bakiyeniz: 574
Ettiği teşekkür sayısı: 0
0 Mesaja 0 Kez Teşekkür Aldı

Standart

poyraz bilişime müstehak devamını bekleriz
gamer42 isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Cevapla


Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 
Seçenekler
Stil

Geçerli forum için yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevaplar Son Mesaj
Poyraz 1453 db no such registered id hatası symbol54 Çözülemeyen konular 3 13 Eylül 2017 23:45
2125 Skıl Sorunu madamali98m Çözülen Konular 1 20 Ağustos 2017 14:39


Forum Site Hakkında
vBulletin® tarafından desteklenmektedir Versiyon 3.8.4
Telif hakkı ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.

Sitemizdeki içerikler kopyalanmaya karşı DMCA ile korunmaktadır. DMCA.com Protection Status
İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden biri olan kodevelopers.com Forum Adresimizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. kodevelopers.com hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler için admin@kodevelopers.com Mail adresimiz üzerinden iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde kodevelopers.com yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacak ve Avukatımız size dönüş yapacaktır.
© 2017 KO Developers ( by NERONLINEWORLD 2011/2013 )
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182

Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.0